Niemiła sytuacja! (Skarga Grzesiu)

Jeżeli dany administrator dopuścił się, według użytkownika serwera, jakiegoś wykroczenia, to prosimy składać skargi tutaj, według podanego wzoru.
Locked
Ticket2Win
użytkownik
Posts: 7
Joined: 7 Jun 2016, o 18:29
Płeć:
ITN: Ticket2Win

Niemiła sytuacja! (Skarga Grzesiu)

Post by Ticket2Win » 18 Jan 2017, o 21:41

Skarga została napisana według wzoru.

1. Rodzaj przewinienia: Nieudzielenie pomocy, wulgarne słownictwo, obraza użytkownika, bezpodstawne przydzielenie rangi "TechDenied"
2. Data/Godzina: 2017-01-18 / 20:36-20:40
3. Nick admina: Grzesiek || URL:[url=client://1375/okWgD28RjgtwfzoX694HsJRMAA8=~Grzesiek]Grzesiek[/url]
4. Opis zdarzenia: W Środę, osiemnastego stycznia obecnego roku miała miejsce nieprzyjemna sytuacja na team-speaku. Mianowicie o godzinie 20:36 pilnie potrzebowałem pomocy i skierowałem się do strefy pomocy do kanału "mam sprawę" Moim problemem było to, że od 10 minut próbowałem skierować obcokrajowców do mojego kanału (Premium 5) niestety bez skutków. Problem został rozwiązany w mniej niż 30 sekund po przyjściu administratora o nazwie Flak, który w błyskawicznym tempie uporał się z moim problemem. Powiedziałem: "Bardzo dziękuję za udzielenie pomocy, być może zaraz jeszcze wejdę z tą samą prośbą". Tak też się stało, wróciłem do strefy pomocy, ku mojemu zdziwieniu nie przyszedł już wyżej wspomniany Flak. Tym razem przyszedł Admin o nicku Grzesiu. Myślałem, iż nie stanowi to żadnego problemu i zaraz mój kłopot zostanie rozwiązany. Tak się niestety nie stało, "Grzesiu" zaczął mi mówić, że moi "koledzy" powinni się nauczyć wchodzenia bezpośrednio na mój kanał[...] i abym w końcu przestał zawracać "dupę"- przerwałem mu jego monolog, i ponieważ byłem pod presją czasu powiedziałem, że "nie potrzebuję już Twojej pomocy, idę po Flaka". W ten moment dostałem z niewiadomych przyczyn dostałem "TechDenied". Zapytałem dosyć wyraźnym tonem, z jakiego powodu dostałem ikonę "TechDenied"- niestety opowiedzi nie uzyskałem, w międzyczasie zostałem nazwany jeszcze cytuję: "gburem", "prostakiem", "chamem". Do tego w mojej obecności na kanale w strefie pomocy było używanych wiele wulgarnych słów, co neguje regulamin "kulturalne zachowanie". Gdy dalej próbowałem się dowiedzieć dlaczego została mi przypisana ikonka nie dostawałem żadnej odpowiedzi, a jedynie serdeczne wyrzucenie z kanału [x3]
5.Dowody: Logi team-speaka godzina 20:36-20:40
6. Sugerowana kara: Dodatkowe godziny dyżurki w tygodniu. (Może w ten sposób Szanowny Admin nauczy się udzielać pomocy)

User avatar
PaPaGiVe
Szef | Root | CEO
Posts: 121
Joined: 8 Jan 2014, o 00:29
Płeć:
ITN: PaPaGiGe
Location: Kraków

Re: Niemiła sytuacja! (Skarga Grzesiu)

Post by PaPaGiVe » 18 Jan 2017, o 22:15

Ticket2Win wrote:Skarga została napisana według wzoru.

1. Rodzaj przewinienia: Nieudzielenie pomocy, wulgarne słownictwo, obraza użytkownika, bezpodstawne przydzielenie rangi "TechDenied"
2. Data/Godzina: 2017-01-18 / 20:36-20:40
3. Nick admina: Grzesiek || URL:[url=client://1375/okWgD28RjgtwfzoX694HsJRMAA8=~Grzesiek]Grzesiek[/url]
4. Opis zdarzenia: W Środę, osiemnastego stycznia obecnego roku miała miejsce nieprzyjemna sytuacja na team-speaku. Mianowicie o godzinie 20:36 pilnie potrzebowałem pomocy i skierowałem się do strefy pomocy do kanału "mam sprawę" Moim problemem było to, że od 10 minut próbowałem skierować obcokrajowców do mojego kanału (Premium 5) niestety bez skutków. Problem został rozwiązany w mniej niż 30 sekund po przyjściu administratora o nazwie Flak, który w błyskawicznym tempie uporał się z moim problemem. Powiedziałem: "Bardzo dziękuję za udzielenie pomocy, być może zaraz jeszcze wejdę z tą samą prośbą". Tak też się stało, wróciłem do strefy pomocy, ku mojemu zdziwieniu nie przyszedł już wyżej wspomniany Flak. Tym razem przyszedł Admin o nicku Grzesiu. Myślałem, iż nie stanowi to żadnego problemu i zaraz mój kłopot zostanie rozwiązany. Tak się niestety nie stało, "Grzesiu" zaczął mi mówić, że moi "koledzy" powinni się nauczyć wchodzenia bezpośrednio na mój kanał[...] i abym w końcu przestał zawracać "dupę"- przerwałem mu jego monolog, i ponieważ byłem pod presją czasu powiedziałem, że "nie potrzebuję już Twojej pomocy, idę po Flaka". W ten moment dostałem z niewiadomych przyczyn dostałem "TechDenied". Zapytałem dosyć wyraźnym tonem, z jakiego powodu dostałem ikonę "TechDenied"- niestety opowiedzi nie uzyskałem, w międzyczasie zostałem nazwany jeszcze cytuję: "gburem", "prostakiem", "chamem". Do tego w mojej obecności na kanale w strefie pomocy było używanych wiele wulgarnych słów, co neguje regulamin "kulturalne zachowanie". Gdy dalej próbowałem się dowiedzieć dlaczego została mi przypisana ikonka nie dostawałem żadnej odpowiedzi, a jedynie serdeczne wyrzucenie z kanału [x3]
5.Dowody: Logi team-speaka godzina 20:36-20:40
6. Sugerowana kara: Dodatkowe godziny dyżurki w tygodniu. (Może w ten sposób Szanowny Admin nauczy się udzielać pomocy)
Witam,
Twoją skargę przyjąłem. Przeprowadzę rozmowę z Adminem Grześkiem.
Pozdrawiam,

PaPaGiVe
Boss

User avatar
PaPaGiVe
Szef | Root | CEO
Posts: 121
Joined: 8 Jan 2014, o 00:29
Płeć:
ITN: PaPaGiGe
Location: Kraków

Re: Niemiła sytuacja! (Skarga Grzesiu)

Post by PaPaGiVe » 22 Jan 2017, o 22:00

PaPaGiVe wrote:
Ticket2Win wrote:Skarga została napisana według wzoru.

1. Rodzaj przewinienia: Nieudzielenie pomocy, wulgarne słownictwo, obraza użytkownika, bezpodstawne przydzielenie rangi "TechDenied"
2. Data/Godzina: 2017-01-18 / 20:36-20:40
3. Nick admina: Grzesiek || URL:[url=client://1375/okWgD28RjgtwfzoX694HsJRMAA8=~Grzesiek]Grzesiek[/url]
4. Opis zdarzenia: W Środę, osiemnastego stycznia obecnego roku miała miejsce nieprzyjemna sytuacja na team-speaku. Mianowicie o godzinie 20:36 pilnie potrzebowałem pomocy i skierowałem się do strefy pomocy do kanału "mam sprawę" Moim problemem było to, że od 10 minut próbowałem skierować obcokrajowców do mojego kanału (Premium 5) niestety bez skutków. Problem został rozwiązany w mniej niż 30 sekund po przyjściu administratora o nazwie Flak, który w błyskawicznym tempie uporał się z moim problemem. Powiedziałem: "Bardzo dziękuję za udzielenie pomocy, być może zaraz jeszcze wejdę z tą samą prośbą". Tak też się stało, wróciłem do strefy pomocy, ku mojemu zdziwieniu nie przyszedł już wyżej wspomniany Flak. Tym razem przyszedł Admin o nicku Grzesiu. Myślałem, iż nie stanowi to żadnego problemu i zaraz mój kłopot zostanie rozwiązany. Tak się niestety nie stało, "Grzesiu" zaczął mi mówić, że moi "koledzy" powinni się nauczyć wchodzenia bezpośrednio na mój kanał[...] i abym w końcu przestał zawracać "dupę"- przerwałem mu jego monolog, i ponieważ byłem pod presją czasu powiedziałem, że "nie potrzebuję już Twojej pomocy, idę po Flaka". W ten moment dostałem z niewiadomych przyczyn dostałem "TechDenied". Zapytałem dosyć wyraźnym tonem, z jakiego powodu dostałem ikonę "TechDenied"- niestety opowiedzi nie uzyskałem, w międzyczasie zostałem nazwany jeszcze cytuję: "gburem", "prostakiem", "chamem". Do tego w mojej obecności na kanale w strefie pomocy było używanych wiele wulgarnych słów, co neguje regulamin "kulturalne zachowanie". Gdy dalej próbowałem się dowiedzieć dlaczego została mi przypisana ikonka nie dostawałem żadnej odpowiedzi, a jedynie serdeczne wyrzucenie z kanału [x3]
5.Dowody: Logi team-speaka godzina 20:36-20:40
6. Sugerowana kara: Dodatkowe godziny dyżurki w tygodniu. (Może w ten sposób Szanowny Admin nauczy się udzielać pomocy)
Witam,
Twoją skargę przyjąłem. Przeprowadzę rozmowę z Adminem Grześkiem.
Witam ponownie,
Po zasięgnięciu informacji od Adminów Grzesiek i Flak - podjąłem decyzję o ukaraniu Grześka dodatkową karną godziną na dyżurce oraz upomnieniem.
Pozdrawiam,

PaPaGiVe
Boss

Locked