Skarga została napisana według wzoru.
1. Rodzaj przewinienia: Nieudzielenie pomocy, wulgarne słownictwo, obraza użytkownika, bezpodstawne przydzielenie rangi "TechDenied"
2. Data/Godzina: 2017-01-18 / 20:36-20:40
3. Nick admina: Grzesiek || URL:[url=client://1375/okWgD28RjgtwfzoX694HsJRMAA8=~Grzesiek]Grzesiek[/url]
4. Opis zdarzenia: W Środę, osiemnastego stycznia obecnego roku miała miejsce nieprzyjemna sytuacja na team-speaku. Mianowicie o godzinie 20:36 pilnie potrzebowałem pomocy i skierowałem się do strefy pomocy do kanału "mam sprawę" Moim problemem było to, że od 10 minut próbowałem skierować obcokrajowców do mojego kanału (Premium 5) niestety bez skutków. Problem został rozwiązany w mniej niż 30 sekund po przyjściu administratora o nazwie Flak, który w błyskawicznym tempie uporał się z moim problemem. Powiedziałem: "Bardzo dziękuję za udzielenie pomocy, być może zaraz jeszcze wejdę z tą samą prośbą". Tak też się stało, wróciłem do strefy pomocy, ku mojemu zdziwieniu nie przyszedł już wyżej wspomniany Flak. Tym razem przyszedł Admin o nicku Grzesiu. Myślałem, iż nie stanowi to żadnego problemu i zaraz mój kłopot zostanie rozwiązany. Tak się niestety nie stało, "Grzesiu" zaczął mi mówić, że moi "koledzy" powinni się nauczyć wchodzenia bezpośrednio na mój kanał[...] i abym w końcu przestał zawracać "dupę"- przerwałem mu jego monolog, i ponieważ byłem pod presją czasu powiedziałem, że "nie potrzebuję już Twojej pomocy, idę po Flaka". W ten moment dostałem z niewiadomych przyczyn dostałem "TechDenied". Zapytałem dosyć wyraźnym tonem, z jakiego powodu dostałem ikonę "TechDenied"- niestety opowiedzi nie uzyskałem, w międzyczasie zostałem nazwany jeszcze cytuję: "gburem", "prostakiem", "chamem". Do tego w mojej obecności na kanale w strefie pomocy było używanych wiele wulgarnych słów, co neguje regulamin "kulturalne zachowanie". Gdy dalej próbowałem się dowiedzieć dlaczego została mi przypisana ikonka nie dostawałem żadnej odpowiedzi, a jedynie serdeczne wyrzucenie z kanału [x3]
5.Dowody: Logi team-speaka godzina 20:36-20:40
6. Sugerowana kara: Dodatkowe godziny dyżurki w tygodniu. (Może w ten sposób Szanowny Admin nauczy się udzielać pomocy)
POL-SPEAK.pl Board
Be Gamer, Stay Gamer
A
[2018-01-21] Możliwe błędy i problemy na forum. Prosimy ich nie zgłaszać, jesteśmy ich świadomi. Dziękujemy :).
T
Niemiła sytuacja! (Skarga Grzesiu)
przez Ticket2Win, 18 sty 2017, o 21:41
Posty: 3
• Strona 1 z 1
- Ticket2Win
- użytkownik
-
T
- Posty: 7
- Dołączył(a): 7 cze 2016, o 18:29
- Płeć: ♂
- TS3 Nick: Ticket2Win
- PaPaGiVe
- Szef | Root | CEO
- Posty: 120
- Dołączył(a): 8 sty 2014, o 00:29
- Płeć: ♂
- TS3 Nick: PaPaGiGe
- Lokalizacja: Kraków
Witam,Skarga została napisana według wzoru.
1. Rodzaj przewinienia: Nieudzielenie pomocy, wulgarne słownictwo, obraza użytkownika, bezpodstawne przydzielenie rangi "TechDenied"
2. Data/Godzina: 2017-01-18 / 20:36-20:40
3. Nick admina: Grzesiek || URL:[url=client://1375/okWgD28RjgtwfzoX694HsJRMAA8=~Grzesiek]Grzesiek[/url]
4. Opis zdarzenia: W Środę, osiemnastego stycznia obecnego roku miała miejsce nieprzyjemna sytuacja na team-speaku. Mianowicie o godzinie 20:36 pilnie potrzebowałem pomocy i skierowałem się do strefy pomocy do kanału "mam sprawę" Moim problemem było to, że od 10 minut próbowałem skierować obcokrajowców do mojego kanału (Premium 5) niestety bez skutków. Problem został rozwiązany w mniej niż 30 sekund po przyjściu administratora o nazwie Flak, który w błyskawicznym tempie uporał się z moim problemem. Powiedziałem: "Bardzo dziękuję za udzielenie pomocy, być może zaraz jeszcze wejdę z tą samą prośbą". Tak też się stało, wróciłem do strefy pomocy, ku mojemu zdziwieniu nie przyszedł już wyżej wspomniany Flak. Tym razem przyszedł Admin o nicku Grzesiu. Myślałem, iż nie stanowi to żadnego problemu i zaraz mój kłopot zostanie rozwiązany. Tak się niestety nie stało, "Grzesiu" zaczął mi mówić, że moi "koledzy" powinni się nauczyć wchodzenia bezpośrednio na mój kanał[...] i abym w końcu przestał zawracać "dupę"- przerwałem mu jego monolog, i ponieważ byłem pod presją czasu powiedziałem, że "nie potrzebuję już Twojej pomocy, idę po Flaka". W ten moment dostałem z niewiadomych przyczyn dostałem "TechDenied". Zapytałem dosyć wyraźnym tonem, z jakiego powodu dostałem ikonę "TechDenied"- niestety opowiedzi nie uzyskałem, w międzyczasie zostałem nazwany jeszcze cytuję: "gburem", "prostakiem", "chamem". Do tego w mojej obecności na kanale w strefie pomocy było używanych wiele wulgarnych słów, co neguje regulamin "kulturalne zachowanie". Gdy dalej próbowałem się dowiedzieć dlaczego została mi przypisana ikonka nie dostawałem żadnej odpowiedzi, a jedynie serdeczne wyrzucenie z kanału [x3]
5.Dowody: Logi team-speaka godzina 20:36-20:40
6. Sugerowana kara: Dodatkowe godziny dyżurki w tygodniu. (Może w ten sposób Szanowny Admin nauczy się udzielać pomocy)
Twoją skargę przyjąłem. Przeprowadzę rozmowę z Adminem Grześkiem.
Pozdrawiam,
PaPaGiVe
Boss
PaPaGiVe
Boss
- PaPaGiVe
- Szef | Root | CEO
- Posty: 120
- Dołączył(a): 8 sty 2014, o 00:29
- Płeć: ♂
- TS3 Nick: PaPaGiGe
- Lokalizacja: Kraków
Witam ponownie,Witam,Skarga została napisana według wzoru.
1. Rodzaj przewinienia: Nieudzielenie pomocy, wulgarne słownictwo, obraza użytkownika, bezpodstawne przydzielenie rangi "TechDenied"
2. Data/Godzina: 2017-01-18 / 20:36-20:40
3. Nick admina: Grzesiek || URL:[url=client://1375/okWgD28RjgtwfzoX694HsJRMAA8=~Grzesiek]Grzesiek[/url]
4. Opis zdarzenia: W Środę, osiemnastego stycznia obecnego roku miała miejsce nieprzyjemna sytuacja na team-speaku. Mianowicie o godzinie 20:36 pilnie potrzebowałem pomocy i skierowałem się do strefy pomocy do kanału "mam sprawę" Moim problemem było to, że od 10 minut próbowałem skierować obcokrajowców do mojego kanału (Premium 5) niestety bez skutków. Problem został rozwiązany w mniej niż 30 sekund po przyjściu administratora o nazwie Flak, który w błyskawicznym tempie uporał się z moim problemem. Powiedziałem: "Bardzo dziękuję za udzielenie pomocy, być może zaraz jeszcze wejdę z tą samą prośbą". Tak też się stało, wróciłem do strefy pomocy, ku mojemu zdziwieniu nie przyszedł już wyżej wspomniany Flak. Tym razem przyszedł Admin o nicku Grzesiu. Myślałem, iż nie stanowi to żadnego problemu i zaraz mój kłopot zostanie rozwiązany. Tak się niestety nie stało, "Grzesiu" zaczął mi mówić, że moi "koledzy" powinni się nauczyć wchodzenia bezpośrednio na mój kanał[...] i abym w końcu przestał zawracać "dupę"- przerwałem mu jego monolog, i ponieważ byłem pod presją czasu powiedziałem, że "nie potrzebuję już Twojej pomocy, idę po Flaka". W ten moment dostałem z niewiadomych przyczyn dostałem "TechDenied". Zapytałem dosyć wyraźnym tonem, z jakiego powodu dostałem ikonę "TechDenied"- niestety opowiedzi nie uzyskałem, w międzyczasie zostałem nazwany jeszcze cytuję: "gburem", "prostakiem", "chamem". Do tego w mojej obecności na kanale w strefie pomocy było używanych wiele wulgarnych słów, co neguje regulamin "kulturalne zachowanie". Gdy dalej próbowałem się dowiedzieć dlaczego została mi przypisana ikonka nie dostawałem żadnej odpowiedzi, a jedynie serdeczne wyrzucenie z kanału [x3]
5.Dowody: Logi team-speaka godzina 20:36-20:40
6. Sugerowana kara: Dodatkowe godziny dyżurki w tygodniu. (Może w ten sposób Szanowny Admin nauczy się udzielać pomocy)
Twoją skargę przyjąłem. Przeprowadzę rozmowę z Adminem Grześkiem.
Po zasięgnięciu informacji od Adminów Grzesiek i Flak - podjąłem decyzję o ukaraniu Grześka dodatkową karną godziną na dyżurce oraz upomnieniem.
Pozdrawiam,
PaPaGiVe
Boss
PaPaGiVe
Boss
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: 2 i 0 gości